Friday, May 11, 2012

Thursday's Favourites #15


1- Lipstick necklace from Romwe.
2- Yellow ribbon belt from Romwe.
3- Pony bag from Mochi Beaucoup.
4- Birds blouse from Bershka.
5- Colourful polka-dots from Romwe.
6- Beige polka-dots shorts from Romwe.
7- Frames from Ruche.
8- Flower sandals from Modcloth.


Note: Blogger wasn't cooperating yesterday, so you get a "Friday's Favourites" instead of a "Thursday's" one ;D
Nota: Blogger no me funcionaba ayer, así que les traigo un "Friday's Favourites" en vez de un "Thursday's" ;D

5 comments:

  1. Ay Romwe tiene cosas tan lindas, pero nunca he pedido nada
    Gracias por todos tus comentarios, ya te fui contestando xD
    Saludos y feliz fin de semana

    ReplyDelete
  2. Me encantan el vestido y los shorts, cualquier cosa con topos y ya soy feliz!

    ReplyDelete
  3. me encanta Romwe, tiene cosas preciosas!1

    besitos

    ReplyDelete
  4. Esos shorts, esos shorts!!! ajaajajaja!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete

Everytime you comment, you make me happy and I smile.
Thank you SO much!

Cada vez que comentan, me hacen feliz y sonrío.
Muchisimas gracias!


Natalia L.
♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...